A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/data/accounts/l/leadmedia/data/www/balancnipodlozka.cz/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: core/Security.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/data/accounts/l/leadmedia/data/www/balancnipodlozka.cz/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 672

Balanční podložka – praktická na posilovací cviky | Balanční podložka

Balanční podložka

Tipy na skvělé balanční podložky

Balanční podložka – praktická na posilovací cviky

Hlavní stránka » Balanční podložka – praktická na posilovací cviky

Balanční podložka umožňuje základní posilovací cviky už pouhým udržováním rovnováhy. Při něm se totiž přirozeně posilují zádové svaly a podporuje správné držení těla. A pokud zařadíte běžné cviky jako dřepy, výpady, sedy-lehy nebo kliky, jsou na balanční podložce podstatně účinnější.

Balancování doporučuje i známá cvičitelka Hana Kynychová – k vyrýsování břicha a zformování dalších problémových partií či posílení svalů pánevního dna. Takto popisuje na serveru Maminka.cz tři efektní posilovací cviky:

  • Sedneme si na balanční podložku, držíme rovná záda a ruce položíme na kolena. Chodidla držíme nad zemí. Výdrž 10 vteřin.
  • Klekneme si na podložku, špičku chodidla zvedneme, druhou nohu zanožíme, obě ruce držíme na podložce. Výdrž 20 vteřin.
  • Výchozí pozice: Postavíme se na podložku tak, abychom měli chodidla na šíři boků. Nádech. Konečná pozice: S výdechem zvedneme paty tak, abychom drželi neustále pokrčená kolena. Paže v předpažení nám pomáhají držet stabilitu. Výdrž alespoň 20 vteřin.

Vložit komentář

Jméno:
*
Uri:
E-mail:
Komentář: