A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/data/accounts/l/leadmedia/data/www/balancnipodlozka.cz/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: core/Security.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/data/accounts/l/leadmedia/data/www/balancnipodlozka.cz/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 672

Bosu neznamená těžší cvičení - ale chytřejší | Balanční podložka

Balanční podložka

Tipy na skvělé balanční podložky

Bosu neznamená těžší cvičení - ale chytřejší

Hlavní stránka » Bosu neznamená těžší cvičení - ale chytřejší

Hledáte účinné a přitom zábavné cvičení, při kterém si zvýšíte kondici, vytvarujete tělo i zhubnete?

Pojďte na to chytře. Formování postavy již nemusí znamenat hodiny a hodiny dřiny v posilovně. Účinným cvičením s balanční podložkou BOSU lze hubnout a zpevňovat vaše tělo stejně efektivně jako ve fitcentru.

BOSU je moderní a oblíbená pomůcka ke cvičení, určená pro komplexní zpevnění svalů celého těla

Bosu má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici i redukci tuku. Základem cvičení je speciálně vyvinutá nafukovací balanční podložka s tvarem polokoule s pevnou základnou - BOSU.

BOSU je zkratka "BOth Sides Up" - obě strany nahoru, protože přesně takto se pomůcka při cvičení využívá, tedy vypouklou stranou nahoru i dolů.

Tato specificky navržená pomůcka pomáhá dosáhnout rovnováhu mezi svalovými systémy rychleji, bezpečněji a kompletněji než jakékoliv jiné tréninkové zařízení.

BOSU procvičí nejen hlavní svalové skupiny, ale i svaly hluboké

Už po prvním cvičení na této zvláštní polokouli ucítíte i svaly, o kterých jste ani nevěděli, že je máte. Cvičení totiž nemůžete ošidit, po celou dobu vás totiž nutí mít zapojenou celou řadu svalů na těle, jinak byste se na BOSU neudrželi a spadli byste.

Jak cvičit s BOSU?

Cvičení s BOSU rozhodně není nudné a jednotvárné a může s ní cvičit každý. Její tvar umožňuje celou škálu nejrůznějších cviků, které ovšem zvládne opravdu každý. Zvyšuje náročnost i běžných cviků jako dřepy, kliky, výpady, výstupy, zkracovačky aj. Člověk se sice pořádně zapotí, ale přitom ho cvičení baví, protože brzy pozná jeho účinky.

Nejdůležitější ze všeho je stejně jako u jiných cvičení samozřejmě pravidelnost. Budete-li pravidelně každý den cvičit intenzivně 20 minut, dosáhnete výrazně lepších výsledků než při dlouhodobé zátěži jednou nebo dvakrát týdně.

Máte-li více času, klidně cvičte dvakrát denně ráno i večer, výsledky se potom dostaví ještě rychleji.

Vložit komentář

Jméno:
*
Uri:
E-mail:
Komentář: