A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/data/accounts/l/leadmedia/data/www/balancnipodlozka.cz/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: core/Security.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/data/accounts/l/leadmedia/data/www/balancnipodlozka.cz/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 672

Konec nudného cvičení! | Balanční podložka

Balanční podložka

Tipy na skvělé balanční podložky

Konec nudného cvičení!

Hlavní stránka » Konec nudného cvičení!

Potřebujete zformovat postavu, ale obyčejné cvičení vás nebaví? Je jasné, že se těžko budete dlouhodobě věnovat nějaké činnosti, když je pro vás nudná a nezáživná. Když vás něco těší, je to již půlka úspěchu. A co tak vyzkoušet moderní cvičení na balanční podložce?

Cvičení s balanční podložkou

Pokud se vám nechce chodit do fit centra, je balanční podložka ideální cvičení na doma. S ní se stane vaše cvičení nevšední a ještě mnohem efektivnější. Balanční podložka má tvar polokoule, která je na jedné straně plochá a z druhé nafouklá, přičemž se cvičí na obou stranách.

Nabízí různé druhy cvičení, které lze obecně rozdělit podle vašeho cíle:

  1. Pokud chcete zhubnout, můžete s ní provádět tzv. kardio trénink, kdy se cvičí při vyšší tepové frekvenci.
  2. Jestli toužíte pouze posílit svaly, vhodným tréninkem je posilování, během kterého se zapojuje více svalových partií najednou.
  3. Třetím typem je rehabilitační cvičení, které se používá k uvolnění a protažení svalů. To vše balanční podložka umí.

Na této gumové polokouli se dá skákat, dělat kliky, výpady, zkracovačky, přítahy, mosty, izometrické výdrže, dřepy, sedy-lehy a další cviky, ale třeba taky jen sedět, nebo stát a držet balanc. Bavit bude i vaše děti.

Existuje mnoho nejrůznějších variací balančních cviků. Vyfukováním a nafukováním si nastavujete také intenzitu cvičení, čím je prázdnější, tím je cvičení těžší a složitější bývá udržení rovnováhy.

Proč je toto cvičení tak efektivní?

Balančními cviky lze efektivně posílit téměř celé svalstvo těla. Nestabilní plocha balanční podložky nutí kromě hlavních svalových skupin během cvičení zapojit i tzv. hluboké svaly.

Pravidelné cvičení organismus zbavuje bolestí, ať už zad či hlavy a přitom nezatěžuje klouby. Kromě tvarování našich křivek, cvičení s podložkou pomáhá odstranit svalové napětí, zbavuje stresu a navozuje pocit radosti.

Vložit komentář

Jméno:
*
Uri:
E-mail:
Komentář: