A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/data/accounts/l/leadmedia/data/www/balancnipodlozka.cz/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: core/Security.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/data/accounts/l/leadmedia/data/www/balancnipodlozka.cz/system/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 672

Pevné tělo za poloviční čas | Balanční podložka

Balanční podložka

Tipy na skvělé balanční podložky

Pevné tělo za poloviční čas

Hlavní stránka » Pevné tělo za poloviční čas

Řada lidí je natolik pracovně vytížena, že jim na pravidelné sportovní aktivity nezbývá tolik času, kolik by si přáli. Ono se není co divit, vždyť jen cesta do posilovny často trvá i více než půl hodiny, a kde je samotné cvičení, sprcha a cesta zpět.

Účinně cvičit ovšem lze i doma a nezabere vám to denně více než půl hodiny. Objevte i vy kouzlo cvičení s BOSU! Pokud se vám nechce, nebo kvůli nedostatku času ani nestíháte chodit do fit centra či na jiné cvičení, je bosu ideální trénink na doma. Získáte dobrou fyzickou kondici, zpevníte a zeštíhlíte svoje tělo.

Balancováním k pevnému tělu

BOSU je moderní cvičení zaměřené na komplexní posílení celého těla. Je velice účinné a efektivní a ihned po prvním tréninku budete cítit jeho účinky.

Základem cvičení je speciálně vyvinutá balanční podložka ve tvaru kopule - BOSU. Z jedné strany má pevnou základnu, z druhé strany je měkký plast naplněný vzduchem, který má tvar poloviny míče.

Při cvičení se používají obě strany pomůcky, což umožňuje celou škálu cvičení a dá dokonale zabrat celému vašemu tělu.

Proč je cvičení s BOSU tak účinné?

Jednak jde o velmi pestré cvičení, umožňující provádět mnoho variant cviků. Lze na něm skákat, dělat kliky, sedy lehy, výpady a další cviky. BOSU také zvyšuje náročnost těchto běžných cviků a třeba takové dřepy nebo kliky, při kterých se musí navíc držet balanc, se stávají efektivní dřinou.

Během balančního cvičení se zapojuje i více svalových partií najednou. Nestabilní plocha vás nutí zapojovat nejen vědomě ovládané svaly, jako při běžném cvičení, ale i hluboké svaly, jinak byste se na ní neudrželi.

Viditelných výsledků tak docílíte za mnohem kratší dobu!

Jestliže jste se rozhodli cvičit doma, jednoduše si BOSU pořiďte přes internet. Je nejvyšší čas vyladit své křivky k dokonalosti.

Vložit komentář

Jméno:
*
Uri:
E-mail:
Komentář: